caglack Busram14 ben kendim belirlemedim ama şöyle yaptım birkaç gün ne zaman uykusu geldiğini not ettim. Yani sizin 2. Madde bende hiç olmadı. O uykusu gelip mızmızlanmadan uyutmadım. Sonra farkettim ki aslında her belli saatte bir uykusu geliyor. (1 haftalık çetele tutmuştum ) Bu sistematiği anladıktan sonra hergün aynı saatlerde yatırmaya başladım böylece rutin bir uyku döngüsü oluştu sonra o döngüde yarım saat -1 saat oynamalar yaptım ufak ufak. bizde haftaya 4. ayı bitirip 5. Aya başlayacağız :) Hala arada krizler oluyor ama ertesi gün yine o saatlere uydurmaya çalışıyorum. Yani kendi belirlediğim saatte uyusun diye zorlamıyorum ama 3 uyku yapıyorsa hergün ona uyuyorum
Busram14 caglack sistem tutuyor işe de yarıyor fakat atak zamanları yine aynı saatte uumak istese de mızmızlık arttığı için uyku çok bölünüyor
Busram14 Nur1818 ilk aylar büyüsün filan dıyordum şimdi daha da zorlanıyoruz haraketli çok her geçen gün daha da zorlasıyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Nur1818 Busram14 ama o hareketlilik kalmayacak ki 4 5 yaşında öyle olmaz bence şimdi keşfetmek istiyor annen yanındaymis sana yardım eder. Ben tekim bak sen şanslısın.
Busram14 Busram14 Nur1818 orası öyle ama git gide zorlaşıyor katılıyprum haraket başlayınca . Evet katılıyorum ben yalnızlıktan kafayı yıyodum dedim ya akıl karı deıl ev tasıdım
caglack Busram14 evet bizimde uykumuz çok bölünüyor ancak bu bir süreç ondan sebep gece uykusunda tekrar uykuya dönüşü sağlıyorum hızlıca ortamı bozmadan ve uykusunu dağıtmadan. Zamanı var daha bizimde tam oturması için ☺️
Deletedmom_58 Busram14 Rutinleriniz güzel, fakat şu an atak dönemi ve uyku gerileme döneminde olduğunuz için çok normal. Siz yine de aynı şekilde devam edin,atak dönemi bitince aynı şekilde uyumaya devam edecektir 🥰 Sağlıkla büyütün 🥰
caglack Busram14 bende aynı durumdayım sabah gözlerini dinç açıp gülücükler saçıyo ben saç baş birbirinde kısık göz dkdkdksjjd Allahtan ilk uykusunu 11’ uyuyor o uykusunda bende uyuyorum sonra Allah kerim dkfkfk
Deletedmom_58 Busram14 çünkü alıştı saatleri yaklaşınca sinyal veriyor ne güzel. Benim kızım da öyle saati yaklaşınca sinyal veriyo 😅 Ama geçince saati uyuması daha da zorlaşıyor 🥰
Busram14 caglack brn de sıkıntı ya o uyusa bile uyuyamıyorum . Akşamları sağolsun rşim bakıyor da 4-5 saat keisk kesik de olsa uyuyorum gün içinde yetiyor
duruguzel Loveis16 aynı sorunu bende yaşıyorum. Desteksiz uyuyo ama 4. Aydan kaldı sanırım gece sürekli uyanıyo
duruguzel Busram14 çok fazla tükürükleri akıyo ama diş sancısı olduğunuzu henüz zannetmiyorum. Allah kolaylık versin valla