joyfulmom Çok sağolun Allah razı olsun🙏 Bizim ishal bir gün oldu sonra ikişer kez yaptı hep. Ama kusma çok şiddetliydi. Su bile içemiyordu. Kusmaktan mide asidini bile kusar olmuştu ondan yatış yapmak zorunda kaldılar. Hala mide bulantısı var ve ishal başlar mı diye korkuyorum😔Aşımız da yok bu arada daha çok korkutuyor bu beni😔Size zahmet o ilacın ismini söyleyebilirseniz🙏