Nil_defne merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun kızım olduğu zaman 6 aylıktı onyzd diye bir ilaç vermişti kusma için ama kızım ilk gün kustu sonra kusması olmadı. Kusması ve ateşi devam etmediği için evde kaldık hastaneye yatış vermediler. Ve bu postumdan sonra günden güne ishali şiddetle arttı azalması gerekirken bende tekrar farklı bir doktora götürdüm neden ishal için ilaç verilmemiş sadece probiyotik kullanıyorsunuz demişti doktor ve bize ishali kesen bir ilaç verdi onu kullanmaya başladığım gün bez sayısında azalma olmuştu ilacın ismini şuan tam hatırlamıyorum hemen bakıp yazacağım