Dilruba_1 Mrb arıtma su da olsa dışarıdan hazir su da olsa mutlaka kaynatıp ılıtarak verin kaynamamis suyu vermeyin..şuan o bahsettiğiniz ayda çay kasigida yeterli .yani mamadan sonra olmasıda şart değil zaten mamada su var..ben 5 aylıkken çok asidi sıcak havalarda dr verebilitsin bu havalarda dediği için biberona hazırlayıp veriyodum ve içmekte istemiyodu açıkçası ek gidaya geçince içmeye başladı o ek gıdanın ardından..yani bana göre mamadaki su şu ayda hala yeterli..yinede siz bilirsiniz çay kaşığı tattirabilirsiniz