ilayda ezehraa ver canım ama ne ilacı ismi ney bana hemsirem akşam ateşi olsada olmasa da ver ağrısı ateşi olmasın dedi
ezehraa Muconunannesi ilayda Oykummmmm kızlar teşekkür ederim mesaj bildirimi yeni geldi ya kaç gündür şaka gibi yinede çok sağolun buranın faydası oluyor insana gerçekten
Muconunannesi ezehraa iner canim telas yapma benin doktorum 38i gecerde fitil vermisti surup su an asla onermiyorum dedi her doktorun yontemide farkli o yuzden sen kendi ic gulerin anneligin ne diyosa onu yap 😘
Oykummmmm ezehraa bizdede 3 gun huysuzluk sürdü gece 38e atesi yukseldi calpol verdim bebegim rahatladi hic beklemeden verin cok iyi geliyo yavrunuz rahat etsin gece de saat basi kalktim atesini ölçtüm şükür ates yapmadi