mavilimsi bızım lojmanla askerıyenın aynı ev buyuklugu her seyı, bınadan bınaya degısıyordur belkı. bızım cok yuksek yandı evde sortla gezıyrduk kapıları acıyorduk dedıler ona ragmen 600 tl imiş duyunca sasırdım ben kucucuk eve 500 verıyordum gecen yıl. onlar gecen sene dogalgaza gecmıs bızımkı de gecılecek dıye beklenıyor kış geldı artık ne zaman gececeklerse🤯bız de 2000 gelse razıyız dıyoruz da daha fazla olur gıbı gelıyor cok zam geldı cunku. Subat fıyatı ıle kasım fıyatı arasında cok fark var bekledıgımızden fazla olur sanırım🧐