Hayellerhayatlar Mmmdmeteefe bende 15 gün yakmışım tam hesapladım 500 bizimkide ne olcak böyle şaka gibi birde 38 in üzerine asla çıkmadık aç kapa da yapmadık bu ne ya demek ki kışın ben 45-50 Ler de yaksam kim bilir ne gelicek
ZMK Mmmdmeteefe Termostat taktırdık 1 aydır yakıyoruz 23 dereceye ayarladık ev soğuyunca yanıyor bu ay kombi hiç çalışmadı diyebilirim ama ev sıcaktı yarı yarıya düşürüyor faturayı
Hayellerhayatlar Mmmdmeteefe vallahi bende öyle hesaplıyorum açıkçası bu ne yani bu kadar düşük derecelerde kullanıp birde 15 gün kadar yakıp bu kadar gelmesi inanılır gibi değil
ZMK ZehraTurkoglu kombinin beynine bağlanıyor termostas taşınabilir derecesi var onuda olduğunuz odaya götürüyosunuz istediğiniz sıcaklığa ayarlıyosunuz ev o sıcaklığın altına düşünce çalışıyor kombi
yareninannesiiii Mmmdmeteefe daha açmadım klıma. Açıyorum arada geçen sene 1600 geliyordu zamlardan sonra bu sene 3 bin olur diye klima yakmaya karar verdik
mavilimsi Mmmdmeteefe bizim ki merkezi sistem 10 gün boyunca sadece akşam 7 den sonra yandı 183 tl fatura gelmiş
Irmakmelegim Mmmdmeteefe ewde bebek varken açmamak zor deilmi çocuk hasta olur kat kat giydirseniz rahatsız olur nasılsın yapiorsun valla biz açtık yer den ısıtma en düşük de yaniyor 540 TL geldi 15 aylık kızım
Koalina Mmmdmeteefe En düşükte yaktım 530 geldi banada üstelik ısınmıyor ve çok soğuk bir ilde ilçede yaşıyorum Rabbim herkesin ywrdımcısı olsun