Miraeleysa Merhabalar anneler sosyal yardım sadece kirada oturanlara mıçıkıyo durumum iyi degil kaç kez başvurdum onaylanmadı neye göre onaylanıyo bilgisi olan varmı
Meralminakumru Miraeleysa evimiz kira asgarî ücret alıyor eşim ben 8 defa başvurdum öyle kabul edildi. Eşim birine çıkmış işte evi arabası var durumu iyi falan dedi gerçekten öyle olanlara hemen çıkıyor 🤷
elf0 Miraeleysa ben kiradayım kızım var 3 yaşında ve ikizlerim oldu eşim tek maaşla geçiniyoruz kiradayız bize çıkmıyo maddi durumumuz yeterliymiş 😃😃😃
Kumsalcn Neye göre veriyorlar gerçekten bende çok merak ediyorum evimiz kira eşim yanlız çalışıyor ama bizede çıkmadı 🤷
Deletedmom_78 Kumsalcn bize de cikmadi ustumuze hic bir sey yok 😂burfa birisinde gormustum abisinin mi kimin evi varmis durumu cok iyiymis ona cikmis😂
Poyrazin_annesii Deletedmom_78 bızım komşunun evı motooru var ona cıktı . Bnm 4 ay oldu hala süreç devam edıyor yazıyor anlmdm cıdden. Cocugu olanamı verıyolar sıgortası olmayanamı cidden yaa bıze nıye cıkmıyor
Duygu_52AK Meralminakumru Canım eşinin sigortası var mı acaba ben 2 defa yaptım çıkmadı evim kira 1 tane çocuğum var bir tek eşim çalışıyor sigortası olduğu için mi çıkmıyor acaba bana
Deletedmom_75 Meralminakumru Gerçekten pes böyle haramzadelerin yüzünden ihtiyacı olanlar da eli boş kalıyor
Balkuupu Bulunduğunuz semtin sosyal yardımlaşma derneğini arayın neden kabul edilmediğini sorun. Ben aradım maaşa 6.000 yazmıştım yüksek bulunmuş. Bu devirde 6bin maaş yüksekmiş 🤣🤣
superrrmom Demetbulut alakası yok karşı komşum iki kişiler ev iki katlı dubleks ssk da var ama çıktı hemde benden yüksek çıkmış ona bende var 3 çocuk 450 çıktı onda çocuk yok 550 çıktı 😂😂😂 bu arada bende ev arabada yok
Meralminakumru Miraeleysa kiradayız valla evimiz olsa başvurmazdım kira çok zor eşim asgarî ücret ile çalışıyor valla benim de 8. başvurum kabul edildi
allahimsabirver Miraeleysa herkese çıkıyor cnm heleki yeşil kartlıysan öncelik senin sadece üzerinde bişey olmasın adresin doğru olsun
Miraeleysa allahimsabirver bence bilgisayar başında başvuruları onaylayıp reddedenler kafasına göre yapıyo başka açıklaması yok gedçekten