Naturall sizin uslubunüz cok problemli soylemek var söylemek var.Pskologdan destek alin cocugada aldirın ama sanmıyorum alacağini yazmisdiniz . Beni yargiladiniz halbuki kendimde gittim oglumj da defalarca goturdum konustum kresi pskolog onerdi zaten hem kardesi var hemde cok hiperaktif ev ona yetmiyor dedi. Kreste sosyallesmesi cok iyi gelicektir dedi.biz doktorla konusurken bile oglum kipir kipır asla oturmadi masa sandalye oyuncaklar vardi.kalem verdi eline masayi cizebilirsin, kagidi cizebilirsin dedi ama oglum yeri duvari hatta kapiyi cizmeye calisti. Oyuncaklar zaten asla dikkatini cekmez hepsinin normal oldugunu soyledi kardes kiskancligi bunlar dikkat cekmek icjn.Mesela kardesine vurdugunda fazla tepki gosterirseniz dikkatinizi bu sekilde kendine cektigini dusunur daha fazla ayni tavrı sergiler dedi.Cocuk dunyasi cok farkli yani bn krese odakli degilim.Cahil bi annede dedilim okur arastirir sorarim ama 24 yasinda 2 evlilik yapmis 4 kez gebeligimi kaybetmis bu korkuyla sitresli 2 cocuk ust uste dogum yaomis biri olarakta haddinden fazla yiprandim sabir seviyem tukenmis durumda saatlerce aglayabilir benim beynim uyusuyor artik cok yorgunum..kimsenin hayatini bilip bilmeden yargilamayin lütfen