_eay_ Hocam okuduğunuzu anlayamadığınızı sanıyorum. Ben başka bir arkadaşın çocuk normal değil lafı üzerine, “ çocuk normal, sizin tavırlarınız yanlış “ dedim anneye. Yani anlamadım nereden çıkarttınız ki çocuğa psikolojisi bozuk dediğimi.🤷🏻♀️
Bir diğeri ise kimse evladına kötü davranmak istemezse bence biz anneler de üzerimize düşeni yapmalıyız, okumalıyız, dinlemeliyiz, bayan sadece kreşe bakıyor. Yani bu kreş ile çözümlenecek bir durum değil kreş sadece sorunu halı altına süpürür. Artık şu “kimse evladına böyle olsun istemez, ama..” nın dışına çıksak her şey daha güzel olacak.