Bu sorun bende de vardı ekran görüntüleriyle e mail attım cevap aldım ama cevap yazan kişiyle bir türlü anlasamadik bende google dan giriş yaparak kullanıyorum maile cevap veren kişiyle olan beyin yakan diyalogumuzuda buraya kopyala yapıştır yapıyorum:
Gibicibicis: Foruma google dan giriş yaparak şifremi sıfırladım lakin uygulamada foruma girmeye çalışınca hata veriyor. Telefonum Samsung a32 kullanıcı adım “gibicibicis” (ekran görüntüsü olarak uygulama giriş hatasını koydum)
Admin: Bu uygulama hesabıdır Forum hesabı ile hiçbir alakası bulunmamaktadır. Kaydınız yoksa öncelikle kayıt olmalısınız. Eğer kayıt olunmuşsa, kayıt olduğunuz mail adresi ve tarafınıza gelen son şifre ile giriş yapmalısınız
Gibicibicis: Buyrun forum içinde aynısını diyor forum.mutlubebekleriz.com sayfasından e mail ve sifremle sorunsuz şekilde giriş yapabiliyorum ama uygulamada yapamıyorum e mail ya da sifre hatalıdır diyor hatalı değil (forum için olan hata veren ekran görüntüsünü koydum. Yazdığım yazıda uygulamadan foruma girmeye çalıştığımın anlaşıldığını düşünüyorum)
Admin: Canımız annemiz ilettiğiniz ekran Forum’a ait. Uygulama üyeliği ayrı bir yer. tarif ettiğimiz şekilde yapmalısınız farklı bir alternatifi yok.
Admin ya da görevli her kimse artık ayhhhh daha nasıl açıklama yapabilirim diye yılıp cevap yazmayı bıraktım ve uygulamayı silip googledan kullanmaya başladım cidden arkadaşlar daha nasıl açıklama yapabilirdim