Koalaannesii_0610 Sadece saat 12:00 de yiyorum, en geç 13:00. Bu ögünde mutlaka çorba olmalı. Yanında bir dolu tabak yemek, bir tabak pilav, salata, 3 dilim ekmek, yoğurt :) Hatta isterseniz bi de tatlı. Tıka basa doyacaksınız. Günün geri kalanında sadece bol su ve sade kahve. Sabah kalktığınızda açlığa iyi gelen tek şey sade kahve. Agzıma tek bir fındık bile atmıyorum ertesi güne kadar. Güne inanılmaz enerjik başlıyorum hem de sağlıklı besleniyorum. Başlayın 1 hafta sonra hiç acıkmamaya başlayacaksınız. Hızlı kilo verdikçe motive olacaksınız ve ‘neden daha önce yapmadım’ diyeceksiniz :)