BiranSuu ürünleri şu an indirimli fiyatından alacağınız için, mağazadan aldığınızda faturayı isteyeceklerdir ve indirimli fiyatlar üzerinden para iadesi alırsınız. Ama pahalı fiyattan aldığınız fatura duruyorsa o fatura ile iade edip para iadesi alabilirsiniz belki. Etik olup olmadığı konusuna gelince bence etik değil ya, ben daha önce bi markette çalışıyordum ve bazen insanlar bugün aldıkları ürünü yarin indirime girdiğini görünce gelip iade etmek istiyorlardı, e o zaman her müşteriye aynı uygulamayı yapalım yani bu durum bana biraz saçma geliyor. Ama 800 TL günümüzde tabi ki asla az değil.