1 hafta önce kotonxan 3 parça ürün aldım 2200 lira ödedim. Şimdi kotonda indirim var ve bu üç ürün toplamda 1400 e geliyor. Aldıklarımı kullandım.
Ben netten indirimli fiyatıyla sipariş etsem aynı ürünleri sonra mağazadan aldıklarım yerine iade etsem olur mu? Bunda yanlış bir şey var mı sizce? Ve de ücret iadesi yapıyor mu koton?.