Happycat Merhaba ben oğlumda kullandım elim ayağım idi resmen ne işler yapmadım ki onunla… Yine olsam yine alırdım 200-300₺ olanları da görüyorum çocuğun bacakları vasat halde sırf kanguruda olsun diye koyulmuş gibi. Yenidoğan dan itibaren kullandım aparatı ile, oğlumda çok rahat ederdi.