Happycat babybjörn kullanıyorum doğduğundan beri üstünde her yere taşıyorum 10 aylık hala kullanıyorum ve işimiz bitince kaldıracağım 2.çocuğuma iyiki almışım dediğim ürünlerden 1800e almıştım geçen sene kasım indirimden şuan 4500🤦🏻♀️😁 işim bitince de dolaba koyup satarım 1000tlye oldu bitti böyle ürünler gün geçtikçe yatırım oluyor 👍🏻😁