Canıım kilosu ve beslenmesi yeterliyse kaldırmana gerek yok benim bebeğimde 1 aylık geceleri acıkırsa uyanıyor ve doktorum kendi kalksın dedi daha dün kontrolümüz vardı bi doktoruna danış istersen ama akşam 10 ila gece 2 arası büyüme hormonu salgılar vücut bunu kaçırmamakta gerek o yüzden artık bebeklerimiz için gece uykusu çok önemli 😊