Fatmannny benim bu sıra 6saate varıyo, geçen gün doktora sordum kendisi ne zaman uyanırsa o zaman emzir zaten çok uzun süre durmaz demişti. 45 günlükken gittiğim doktor da geceleri 4.5 saate kadar bekleyebilirsin demişti hep alarm kuruyodum bazen alarmı kaçırıp 5-5.5 saati bulduğum olmuştu ama çok şükür çişli bez sayısı gayet iyiydi. Şimdi 71 günlük kızım alarm kurmayı bıraktım ama kendim kafam daha rahat olsun diye yatmadan önce eğer 3 saati geçmişse deniyorum emerse emzirp öyle yatıyorum ben de