Candyy Çocukları Olanlara 350 lira da veriliyormuş acaba bu para 850 TL ile birlikte mi veriliyor yoksa onun için başvuru yapmak gerekiyor mu
Azra2022 eymeninannesi11_ bahsettiğiniz gibi başvuru yaptım fakat başvurum reddedildi başka ne yapmam lazim acaba
jd16 Deletedmom_71 e devlete sosyal yardım yaz, başvuru formu çıkıyor. Onu doldur, ben 1aydan fazla bekledim ama bazı arkadaşlar daha erken sonuçlandığını söylüyor.
brmelekannsi zst Evet karta atabiliyorsunuz ama yattığı zaman yapmalısınız yattıktan 1 gün sonra kendi otomatik pttden size verilen yardım kartına atıyor ve o kartta sadece ptt atmlerinde çalışıyor.
zst brmelekannsi yanı smdı yattgı ıcın bgn gun ıcınde atablırm ozman dıılmı? evet ptt kartıda var elımde ama ne zman gtsem bozuk oluyor yoğunlktn galıba herkez aynı anda cekmeye calısıyor.
Beyzaevren Evet karta yatiyo yoo onceden yatmış olsa da düşüyor karta çünkü benim doğum yardım parasınu ben üç ay sonra PTT baktım e devletten yattığını görünce aktardım normalde iki ay önce yatmış para
Sanal eymeninannesi11_ sosyal ve ekonomik destek başvurusu diye mi geçiyor e devlette aile destek paketi başvurusu yazıyorum oraya yönlendiriyor nerden başvuru yaptınız ?
jd16 eymeninannesi11_ yattı mı acaba para? Ben 9buçuktan beri sistemdeyim aöa yoğunluktan dolayı göremiyorum. Yattıysa zamlı mı? Çocuk desteği eklenmiş mi? 😊
eymeninannesi11_ Nurells orda şu tarihten itibaren yazıyor ne zaman çekeceğiniz nezamana kadar çekebilirsiniz o tarihlerden günü belli
Nurells jd16 ☺️ gecen ay rakami gordum bir sonraki gün çekebildim o yuzden merak ettim arkadasima yazdim cekebilirsin diyor o da