jd16 eymeninannesi11_ ay inşallah ya, geçen ay 6sında aldım diye hatırlıyorum. İlk defa almıştım. Bu ay gelmeyince kesildi diye düşünmüştüm.
aktifmaya Deletedmom_71 Ben geçen ay ilk defa aldım 550 liraydı bu ay zamlı olacak ama ne kadar bilmiyorum
jd16 Deletedmom_71 450-600 arası gelire göre veriyorlardı. 550 yatmıştı bana, zam haberleri var ama bakalım.
Deletedmom_71 jd16 Yaa baya iyi bu devirde o bile yatsa seviniriz neye göre veriyorlar bunu başvuru yapmak şart mı
jd16 Deletedmom_71 e devlete sosyal yardım yaz, başvuru formu çıkıyor. Onu doldur, ben 1aydan fazla bekledim ama bazı arkadaşlar daha erken sonuçlandığını söylüyor.
eymeninannesi11_ EliffAyazzz e devletten devletin verdiği yardım ordan başvuru yapılıyor e devlete girin sosyal yazın ilk çıkana girip form doldurun bu şekilde 1 aya sonuçlanıyor çıkıp çıkmadığı çıkarsa 1 yıl boyunca ödeme alınıyor 850 ile 1000 lira arasında
Beyzaevren E devlete PTT yazınca kurum ödemeleri aktarma var ibaninkxi girip kartınıza otomatikman düşüyor
eymeninannesi11_ Patatesimm şimdi tekrar paylaşmış storisinde kesin bilgi yarın yatacak ve zamlı olarak çocuk bileşeniyle yatacakmış dediğine göre çok iyi haber bakalım
Azra2022 eymeninannesi11_ bahsettiğiniz gibi başvuru yaptım fakat başvurum reddedildi başka ne yapmam lazim acaba