mavigiller Eylul05 biz ekimden beri aşağı yukarı aynı derecelerde yaktık 40 i gecmedi her ay arttı ama fatura Ekim 550 Kasım 760 Aralık 1030 Ocak 1060 en son gelen ise 1455 zami resmen geçiriyorlar her ay şaka gibi geliyor ..
Mom098 Eylul05 1 ay dolu dolu yaktık alt üst boş 3+1 ev 1800 geldi 😂 Kendime kol işareti yapmak istiyorum afedersiniz ama….
Bilinmeyenbirisi Mrvunluu ara Kattayım. Alt kat üst kat yakıyor çocukları var. Ev güneş alıyor. Bide bizim kombi çok eski sürekli devir daim yaparken görüyorum. O esnada ısıtıyor petekleri. Diğer türlü ısınıyor diyemem
Seymanur9 Eylul05 çocuk odası , oturma odası , koridor ve banyo devamlı yanıyor 45-50 arasında . 750 geldi