Eylul05 1 hafta yakmayla 308 tl fatura geldi bazen aç kapa yaptım bazen devamlı yandı 7 10 gün yanmıştır dün 308 geldi 50 60 yaktım hep 1 hafta boyunca… Sizlere ne kadar geldi
yzrkaya Eylul05 3 hafta belki yakmışımdır. Gündüzleri kapalı geceleri açıyorum sadece. Hep de düşükte yandı. 524 geldi kışın 1000 tl yi geçer sanırım
Ikrazumra19 Eylul05 bize gelmedi daha eli kulağında ama gorumceme 15 gun gece yakmis 15 gun sabaht aksam 950 gelmis
Eylul05 Yusaydef kaynanam da hiç açmadı sadece ocak ve banyo ile 423 geldi nasıl iş anlamadım 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ bi üst sokağımda oturuyor
Eylul05 yzrkaya öyle aç kapa ikiye katlarsın faturayı belki bende aç kapa yüzünden 300 gelmiştir diye düşünüyorum watt başı 6 tl hesapladım ben 🙄🙄
Ikrazumra19 Eylul05 bizim daha fazla gelir Ağrı nin soguklarina ben ben araliktan sonra 2500 bekliyorum cunku -20 -25 ler oluyor
Eylul05 asli_oztrk evet biliyorumda bazen hava iyi oldu gece soğuk oldu aç kapa yapmak zorunda kaldım