Elly Happycat Hepsine alışılıyor. Zaten bi kere ayarlıyorsunhçuz bidaha kişi degişmedikçe gerek kalmıyor.
Happycat Madu Evet bir de o var ya sevmezse diye de korkuyorum. Sizin kullandığınız marka neydi memnun musunuz?
Madu Happycat Ben de kullanmazsak diye çok pahalı bir ürün tercih etmemiştim. Kraft marka kullanıyorum memnunum. Hem oğlum rahat etti hem ben. Dediğim gibi sadece çok uzun süre taşırsam ve bebeğim de artık ağırlaştığı için omuzlarım ağrıyor.
Gupssse Happycat mamadus her yöne ve bel destekli olanı kullandım uzun süre belim ağrımadı hiç kilo aldıkça omuzlarım ağrısı sadece 😂kilo alınca bir kac arabasız kaldık mecburen taktım pişman oldum yani küçükken en ideali.oyna zipla😂
Happycat Gupssse Kaç kilodan sonra zorladı 😅 ergobaby nin kanguruyu düşünüyorum ama 4 bin TL değer mi acaba diyorum
Ponyo Happycat @yasemin96 bana bir tanıdık yurtdışından getirmişti. Onu kullanıyorum ama hediye gelen ebebek markası da var bitane mesela onda bebeğim durmadı sevmedim ben de çünkü çok sert bacak kısmı rahatsız. Markayı bilmiyorum ama kesinlikle sizin için bel destekli olsun ve hafif ama esnek gibi bir kumaşı süngeri olsun. Diğeri ile denediğimde arada uçurum var var yani ebebekten en ucuzu diye alırsanız kullanamayabilirsiniz🤷🏻♀️
Gupssse Happycat açıkçası ben mamadus u aldım fiyatı tam hatırlamıyorum ama 500 ’ün altındaydi.bebeğim 16 aylık şu an yenidoğan atak zamanı ve sonrasında 1 yasa kadr ara ara kullandım .maddi durumun iyi olsa da aynı işi başka markalar da görüyor 4 bine bebeğine yatırım yap 😉 mamadus ’ün kendi sitesine bakmamı tavsiye ederim ben öyle yapmıştım
Miniktirtillarim Happycat molmini plus kanguru var bende 30 aylik kizim 12 kilo mesela boyu olmasa inan rahatlikla tasirim 🤣🤣 zayif ama masallah boyu 90 cm kadar o yuzden sigmiyor Simdi 1 aylik kizim var soyle 2 aylik olsun onuda tasimaya baslayacagim ne kafar yenidogana uygun densede sling haric hic bi kanguruyu galiba ben yenidogana uygun bulmuyorum ya
Ponyo Miniktirtillarim kesinlikle yenidoğana sling kullanışlı ve rahat hem bebek hem anne açısından. Ben de ilk bikaç ay sling kullandım sonradan kanguruya geçtim👍🏻
Miniktirtillarim Ponyo aynen bende de sling yook ama soyleki 3 mt uzunlugunda pamuklu sile bezine benzer bi kumasim var onu ilk kizima sling tarzi kullanmistim cok kurtarici olmustu Yine onu kullanabilirim bu yeni bebisime de,