Happycat Ben ara sıra kullanıyorum. Güzel hafif bir kanguru alırsanız bel ağrısı yapmaz sanırım. Yani sürekli değil ama arada kullanıyorum belim problemli olduğu halde şükür ağrı yapmıyor.
6.ayı iple çekiyordum dışa dönük oturtup gezeyim diye ve arada market vs çıkıyoruz öyle. Bebiş de dışarıyı izlediği için aşırı keyif alıyor.
Evde de 2 kere falan durmadı diye ev silerken taktım karnıma taşıdım😅
Öteki türlü insanın kolu omzu kopuyor bebeği taşırken😆
Alışkanlık kısmına gelince bebek sizi ağlayıp istediği dönemdeyse naparaan yap kucağında yaşıyor zaten kanguruya alışmak diye bişey yok bence
Bizde öyle değil en azından