Evaninanasi bizim de üç aylık oldu tam gittikçe zorlaşıyor sanırım 😅 1,5 aya kadar güzeldi, gece uyurdu. Şimdi 2 saatte 1 uyanıyor, en son ne zaman 3 saat uyudum hatırlamıyorum 🥲 bakalım 4 ay dan sonra bi düzen oturtabiliriz inşallah. Onun haricinde çok tatlı lan iyi ki yapmışız 🥹🥰