Kplnnn benim bebeğim de iki kere düştü yataktan ki bizim yatak normale göre daha yüksek. İlkinde hemen doktorumuzu aradım. Kanama şişlik morluk yıksa sakin olmamı söyledi. Sakın hastaneye götürme radyasyona maruz kalmasın 3 saat uyutmayıp gözlemleyin fışkırarak kusma bilinç kaybı nöbet gibi bir şey olursa hastanede buluşalım dedi. Korkmayın panikte olmayın sizin paniğinizden daha çok etkilenip korkuyorlar. 2. Düştüğü sabaha karşıydı hemen yanımıza aldık sakinleştirdikten sonra oyun oynadık 3 saat uyutmadım işe geç gittim hatta çok şükür iyi 😌