Kplnnn geçmiş olsun oğlum da düştü mermere vurdu kafasını çok kötü şekilde özele götürdük çocuğun hareketleri normal isterseniz tomografi cekelim isterseniz 8 saat gözetimde tutalım dediler radyasyon almasın dedik 8 saat bekledik şükür bişey olmadı fışkırarak kusmuyorsa,bilinci yeründwyse,sendelemeden yürüyorsa,iştahı normalse,gözleri kaymıyorsa korkmayın olmaz inş bişey