tugbac Ponyo ben eczaneden alıyorum, buz kalıbıyla veriyorlar aşıyı. hemen saglık ocagına gidip yaptırıyorum o kadar süreden bir şey olmuyor
Wanderlust simsimum biz 1 yas sonrasi yaptirdik ama dedigim gibi bagli oldugunuz aile hekimligi hemsireniz yapmak zorunda tum tanidiklarim aile hekimliginde yaptirdi sikayet edicem sizi diyin gerekirse bu onlarin isi.
simsimum Wanderlust teşekkür ederim şuan dokuz aylık kararsız kaldım yaşında mi yaptırsam yoksa bu ara yaptırsam mi diye
Wanderlust simsimum ne kadar erken o kdar iyi aslinda bize de doktor daha erken dedi ancak dedigi aylarda yurtdisindaydik yaptiramadik 1 yas sonrasina kaldi
Havvadr simsimum biz reçete vs yazdırmadık eczacımıza haber verdik sipariş verdi gittik aldık götürdük sağlık ocağına ebemiz yaptı.
esraanurrr simsimum bize sağlık ocağındaki hemşire özel aşıları çocuk doktoru yapıyor Dedi ama devlette yapmıyorlar. Özele gitmeniz gerek. Hemşire rota aşısını bile kendi insiyatifi ile yapmıştı