esinaltintaas Asyaveannesi04 arkadaşınız ne zamandır kullanıyor bosch markasını? Siz dyson kaç aldınız?
Asyaveannesi04 esinaltintaas 6 ay oldu sanırım bende 4 aydır dyson v10 kullanıyorum haznesi diğerlerine göre daha büyük ve 60 dk çalışma süresi var tüm başlıklarıyla beraber aldım
Meltemilena esinaltintaas Tabiki dyson 😍 priz derdin yok makineyi çekiştirme derdin yokkk özellikle alerjisi olan kişilere öneriliyor ve gerçekten tek bir toz dahi kalmıyor
Asyaveannesi04 esinaltintaas lazer başlık çok sağlıklı değil arkadaşım da var v15in temizlik hastası oldum onunla dedi 😁 dyson kendi sitesinden aldım trendyola güvenmiyorum bu durumlarda yenilenmiş cihaz satabiliyorlarmış
AgentMom esinaltintaas 15 en sonki model. 12 de tetiğe basmadan çalışıyor 15 te tetiği basarak evi süpürüyorsun, ve 15 biraz daha ağır. 15 in haznesi az daha geniş. Çok büyük aman aman farklar değil.
Meltemilena esinaltintaas 1 haftadır kullanıyorum ve inanın yere bişey dökülmesini kendime dert etmiyorum halıyı kaldırıyor o derece