esinaltintaas Dyson v12 kullanıyorum olumsuz tek tarafı lazer başlığı olduğu için temiz sandığımız ev aslında çok pismiş çünkü başlık tozu öyle bir gösteriyor ki hayret ediyorsunuz bu toz nerden geliyor diye insanın psikolojisi bozuluyor. Şahane bir süpürge gerçekten pişman olacağınızı düşünmüyorum.