Hsyn9Karan Brutal-Betty eşimin teyzesi söyledi verilmeyecek diye bende ihtiyacım vardı diye üzüldüm o yüzden buradan sormak istedim
Aslanannesi26 Bende eylül ekim ayında aldım, 2 gün önce sistemde görünüyordu Ptt kurum ödemelerine girdiğimde şu an görünmüyor. Ama sosyal yardım olarak devam ediyor diye gözüküyor. Bilgisi olan var mı
Brutal-Betty Aminem kasım ayı parası daha bugün herkese yattı açıklaması bile yapıldı size nasıl erken yattı ki
Sevda12345 RedFlower_ size çıkti mi benimde 3 kez red oldu bide sizin red oldu gibi mi baş vurdunuz yoksa 15 günün dolmasını mi beklediniz
RedFlower_ Sevda12345 bizede çıkmadı red yine yeniden başvuru yaptım göremedim sisteme yoğunluktan dolayı