Urasss13 doymuyor olabilir mi acaba bebeğim bir haftalıkken neredeyse bütün gün memede kalıyordu asla uykuya dalamıyordu uyusa da hemen uyanıyor ve sürekli ağlıyordu fark ettim ki çok az çiş yapıyor kaka ise hiç yapmıyor doktorumuza danıştık onun tavsiyesiyle mama ile destekledik öylelikle uyumaya ve ağlamamaya başladı.
Gaz damlasını da gece yatmadan önce vermenizi tavsiye ederim daha rahat uyuyorlar.
Ve gördüğüm bir şeyi daha paylaşmak istiyorum umarım işinize yarar… Bebeğin yattığı yere yanına göğsünüzden çıkardığınız göğüs pedini koyun, bebişler kokunuzu aldığı için daha rahat uyuyorlarmış.
Hepimize sağlıkla büyütmek nasip olsun inşallah hayırlı geceler dilerim 🌸