SedaAfra ozlem_3458 bencede cünkü benim bebekliğimdede ben zayıfmışım kızım 3aylık olacak 2gğn sonra ve 5kilo herkes cok zayıf mama ver diyor :(((
SedaAfra ozlem_3458 bencede cünkü benim bebekliğimdede ben zayıfmışım kızım 3aylık olacak 2gğn sonra ve 5kilo herkes cok zayıf mama ver diyor :(((
SedaAfra ozlem_3458 bencede cünkü benim bebekliğimdede ben zayıfmışım kızım 3aylık olacak 2gğn sonra ve 5kilo herkes cok zayıf mama ver diyor :(((
ozlem_3458 SedaAfra saglıklıysa hiç mama vermeyin her bebek kilolu olacak diye bir şey yok şuan bebeğim 4 aylık oldu kilo alımı öncekine göre çok az ve emmiyor ara ara meme reddi yaşıyorum yani hep aynı kalacak diye bir şey yok
SedaAfra ozlem_3458 dimiii bende öyle düşünüyorum ama etraftakiler biraz toplasın biraz kilo alsındiye diyeee bunaldımmm