Benim bebeğim 2400 doğdu. Eve gittiğimizde 2200 gramdı. Bir buçuk saatte bir emzirdim ilk ay. İkinci ay 2 saatte bir emzirdim. Bebeğim hic ağlamazdı. Hep uyurdu. Ben zorla kaldırıp düzenli emzirdim hep. Alarm kurup emziriyordum. Ve ilk ayda 1800 gram kilo aldı. Cok emek verdim cunku.Siz kaç saate bir emziriyorsunuz? Bebeğinizin ağlamasını beklemeden emzirin. Cok az kilo almis. Asla normal degil