Merhaba anneler benim oğlum 36 haftalık 2450 gram doğdu. Kordon dolanması ve plesanta yaşlanmasindan dolayı almak zorunda kaldılar. Şimdi 23 günlüğüz . 19 günlükken sağlık ocağında tartıldık bunca zaman 100 gram almış. Sizce normal mi ? Bizim gibi zayıf doğduktan sonra nasıl hemen toparlanıp kilo aldınız ne kadar sürdü toparlanmaniz