Gryffindor valla o kadar çok ki gününü tutamadım geçen sene 1 ay hiç tutamadım zaten lohusaydım. Önceki iki seneden de parça parça eksiklerim var berbat bi idrar yolu enfeksiyonu geçiriyordum su içmemek çok olumsuz etkiliyordu biraz tuttum biraz tutamadım derken 2 ay filan tutmam lazım diye düşünüyorum ama bebeğim 7.5 aylık asla durmuyo bana yapışık zar zor ekmek arası dışardan filan öyle besleniyorum sütüm az neredeyse diğer ramazan gelecek ne yapıcam ben de bilmiyorum