Başlasak ya tutmaya. Oğlum aşırı yaramaz dayanabilir miyim acaba ? 50 gün falan tutacağım bir de 😱 Benim hiç borcum olmazdı çünkü adetim düzensiz olduğu için Ramazan’a denk gelmezdi ah ah ipin ucu kaçtı. Sizlerin ne kadar borcu var? Birlikte bitirelim ya 😃