Dilaylaa aslında yürümemesine cok takılmıyorum 18 aylığa kadar yürüyemeyeblir. Ayağının üstüne basmak istemiyo hani tutunup kalkmaya çalışabilir mesela ama istemiyor. Ben bastırmaya çalışıyorum bazen basıyo bazen basmıyor. Şuan mesela yatar pozisyondan oturur pozisyona geçmesi lazım ama yapmıyor. Bunlar beni tedirgin ediyor. Yoksa geç yürüsün sorun değil