11 buçuk aylık bebeğimde kaba motor geriliği var. Normal bir şekilde emeklemiyor. Ayağının üstüne basmak istemiyor ağlarken yA da banyo yaparken basabliyor ama yürümek ayakta durmak istemiyor. Şuan sıralaması lazım ama yok. Doktor kaba motor geriliği var dedi emar çekilmesi lazım dedi. Böyle bişi yaşayan var mı ?