KubraResul ben de bu geceye kadar kemdisine bırakıyordum ilk uykusu 4_5 saati diğerleri 2 saati geçmiyordu bugun sağlık ocagondaki ebemle konustum 3 saati geçirmemeni öneririm şekeri düşebilir dedi. Ki gercekten de oluyordu. 1 ay önce sanırım 2 saati biraz geçtiğinde uyandıramıyorduk iki sn ağlayıp uyuyordu. Sekeri de düserse zorla agzına mama verip yutmasına yardımcı oluyordum emzikle. Saat konusunda kendi uykunu ya da evdeki misafiri dusunme derim. Dün uyanmadı kızım misafir varken 3 saat i buşmustu uyuyarak buyur uyandırma dediler. Yanlız bebek uyanık gozunu ne acıyor ne kapıyor anlıyorsun saten yasaya yasaya mamayı zorla yedirdim az once dediğim gibi bir saate zorla uyandırdım. uyanmadığı zamanlarda oldu acile goturıyorfuk seker kanı alıyorlardı ona bile 1 dk aglayıp susuyordu normal kan aldıgında uyanabiliyordu bir ay öncesinde.. ay işin kısası uyandır benim gibi milletin lafına gelme