Egeninannesi2209 merhaba bir daha kreşe göndermeyi asla düşünmüyorum maalesef.. çünkü bende çok travma yarattı.. beni geçtim çocuğumda baya travma oldu.. Pazar günü yataktan kalktığımızda çocuğum yataktan kalkmamı istemedi “anne okul no” dedi bana.. aynı zamanda dışarı cikmak için can atan parka gitmek için can atan çocuğum asla dışarı çıkmak bile istemiyordu bu olay olmadan önce.. napacagim bilmiyorum