Çok geçmiş olsun, öğretmen ne olduğunu gerçekten görmemiş olabilir tabiki Buda ihmalkarlık bende kreş öğretmenliği yaptım ama en ufak olayda veliyle iletişim kurardık çünkü kimse veliyle kötü olmayı göze almaz ne müdür ne öğretmen yüksek ihtimal düştü ya da başka bişe oldu belki lavaboya tek gitti öğretmen görmedi çocuk ağladıysa da çok önemsemedi üzerinde durup kesinlikle kayıtları izlemek isteyin,,