Şoktan mis turuncu kapak süt alıyorum orda probiyotik toz maya var onunla yapıyorum ama bu aralar hiç güzel olmuyor vivo yoğurt mayası aldım küçük şişede onlada güzel olmadı derece ile 45 derece olunca mayaliyorum var mı bı taktik ya bana da söyleyin hanimlar