dere-07 sorma valla ya. Onceki hemsiremiz cok iyiydi. Dogum iznine ayrildi. Bi dahaki gidişimde direkt doktorla konusucm. Masallah bebislere. Burda yazilanlaei gorunce benim kizim mi minik kalms diyorum simdi. 🙄 cevredekiler de zayif fln diyo. Saglikli olsun kilo onemli degil diyorum ama ister istemz kafama takiliyo sanki.