dere-07 Kızlar bebeğim 2 aylıkken kilosu 4700dü 3 aylık olduk 6400 olmuş kilosu sütüm yetersiz geliyor diye mama takviyesi yapıyordum bugün sağlık ocağındaki ebeler kilosu üst sınıra gelmiş mecbur olmadıkça mama verme dedi sizin bebişler kaç kilo oldu ?
dere-07 Handetugra size ne dediler bu konuda ben mamayı üç ölçek veriyorum siz kaç veriyorsunuz mamayı
honeyson dere-07 benim de oğlum 82 günlük daha 3. Ayına 9 gün var . Baş çevresi 39 cm bana kafası çok küçük geliyor üzülüyorum normal mi acaba endişeleniyorum. 3 aylık bebişlerle kıyaslamam doğru mu bilemedim
1aras Benim bebişim de 7.250 3 ay 10 günlük mama vermiyorum sadece anne sütü ama sütünüzün yetmediğini nasıl anladınız merak ettim doğrusu
Semrakrhn38 dere-07 bence kilosu gayet iyi gbi bizde 3 ay 5 gunluguz kontrolumuzde 6400 kilomuzdu ebemiz gayet iyi dedi sadece anne sutu veriyorm
Yagmure01 Benim oğlum 7950 bugün tam 3 aylık oldu . Sadece anne sütü . Gelişimine çok iyi dediler . Size üst sınır demelerine şaşırdım dere-07
Coolcool dere-07 ben sadece anne sütü veriyorum gecenlerde bı post acmislardi oraya yazmıştım ama yanlış yazmışım ☺️bebisimin kilosu 7.700 önden gittiğini söyledi ama anne sütü olduğu için sıkıntı yokmuş
Sezennnn Benim bebeğim de 3 ay kontrolünde 6700 çıktı anne sütü almıyor mamayla besleniyor doktor kilosu fazla mamayı abartma dedi😂
Gamzeren13 Bnmde en son gittiğimde 6900dü haftaya gidicem sağlık ocağına bakalım kaç olduk ☺️Ame sütü alıyor sadece gayet iyi demişlerdi ebeler baş çevreside 40 cm
Serpil34 Benim kizm da 3 ay kontrolunde 5.500gr cikti. Kendi hemsirwmiz degisti yerine Uyuz bi hemsire geldi o da dogru duzgun yorum yapmadı. Ayina gore iyi dedi gecti. ben baktim tartidaki kilosuna. Sormama ragmen ses etmedi. Cok sinir oldum. Sadece anne sutuyle besleniyor kuzum