Asyece çok geçmiş olsun ne lanet bişeymiş bende 2 haftadır uyuz tedavisi görüyroum doktor karışım yaptı ama hiç fayda etmedi benim kızımın yüzündede böyle oldu hem yüzünü çok kaşıyo kulagını ve başını kaşımaya çalışıyo onu öyle gördükçe sinirlerim bozuluyo hergün çamaşır yıkamaktan gına geldi doktor sadece kafasına sür dedi ama yüzünde var bişey olur diye cesaret edemedim