Merhaba biz hemen hemen 2 aydır uyuz tedavisi görüyoruz tedavi bitti 1 hafta oldu vücudumuzda ki yaralar tamamen iyileşti kaşıntı yok denecek kadar az ara ara kızım karnını bebe kulağını kaşıyo ama yüzünde bişeyler çıktı ilk defa fotoğraf paylaşıcam becerebilecek miyim bilmiyorum bilen bi bakabilir mi yüzğndekiler de uyuz mu