Nazlinci Aselmina1906 bence bas çevresi ayıyla uyumlu erkek ise. Biz kızız bizimse 41 geldi bıngıldak açık ama birazcık kapanmalar başlamış bence de. Önemli olan süturlar vıngıldagı kapalı doğanlar var gayet saflıkla büyüyorlar
Nazlinci Urasss13 bas çevresini ölçerken bakıyordur ya saniyelik zaten sizde elinizle kontrol edebilirsiniz