Aselmina1906 Bu durumu yaşayanlar varmı bebegim 5. Ayına gricek baş takibi yapılıyor tomografi çekildi sonuç bekliyoruz
Urasss13 Aselmina1906 ne zaman bıngıldak için kontrol ettirmeye götürmemiz lazım ben çocuk doktoruna ve sağlık ocağına götürdüm bakılmadı şuan 23 günlük bebeğim
Nazlinci Aselmina1906 bence bas çevresi ayıyla uyumlu erkek ise. Biz kızız bizimse 41 geldi bıngıldak açık ama birazcık kapanmalar başlamış bence de. Önemli olan süturlar vıngıldagı kapalı doğanlar var gayet saflıkla büyüyorlar
Nursenaglbtn ⬆️⬆️ Bizimde 9 aylık kapanmadı hala sağlık ocağındaki ebe d vitamini kullanmıyormusun dedi kullanıyorum ama 🤷🏼♀️ Doktorunuz ne dedi
Onurcan21 Nursenaglbtn benim bebeğim 13 aylık daha tam kapanmadı hafif kaldı 18 aya kadar uzayabiliyor diye biliyorum
luluuu Nursenaglbtn benim doktorumda 18 aylığa kadar kapanabilir sıkıntı yok demişti. 13 aylık falandi sanırım tam kapandığında. Tam hatırlayamıyorum gerçi ama
Kutay_22 Aselmina1906 baş çevresi de gayet iyi, kapansa dahi düzenli büyüyorsa baş sorun değil diye biliyorum
Aselmina1906 Urasss13 her ay gittiğimizde ebe kontrl ediyor boy kilo ve baş çevresini o sırada bıngıldagada bakıyorlar bizim ebe o şekilde sizinkide o şekildedir diye umuyorum cnm
Urasss13 Aselmina1906 yani 23 günlüğüz 2 kere sağlık ocağına 2 kere çocuk doktoruna gittim bıkmadılar
Artbr Ayda da kapanabilir dedi doktorumuz bize de önemli baş çevresinin büyümesi ve çocuğunuzun algı seviyesi. Sizi takip ediyor mu gözleriyle bu zihinsel bir durumdur ya da bunun gibi o ay için önemli gelişim seviyesi. Ama şu da var her çok kendine özeldir yani gelişimi farklı olabilir. 3 ayda değil de bu dediğimi 4. Aya doğru da yapabilir
Aselmina1906 Artbr evet doğru mesela 3.ayda inanmazsnz ama dişimz çıktı şuan 2 dişimz var 😄😄sağlıkları yerinde olsunda 🌸🤲