İlk sleepy ile başladık yeni doğan bebeğin bile üstü başı çiş kaka oldu üst baş yıkamaktan sıkılıp prima premium care aldık çok fark var çok kaliteli bez, kayınpederimde prima pahalı diye molfix mavi paket almış getirmiş 4 aydır kullanıyoruz sızma yanlardan sırttan kaka taşırma hiç yaşamadık, dün de bezimiz bitti markette goon premium indirimde diye denemek istedim prima premium care in nerdeyse aynısı